recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Shield TV  Den nye udgave. Har to stk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Shield TV Den nye udgave. Har to stk

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
henningdalgaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-September-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 1664
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henningdalgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Shield TV Den nye udgave. Har to stk
    Sendt: 13-Maj-2019 kl. 10:51
Jeg sælger min to shield TV. Da de ikke bliver brugt
Det er den nyeste udgave "2017 4k"
Jeg har 4 game controllere som kan købes med til 250/stk
HBO 1200


I aalborg
Til top
Practical Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-Maj-2018
Status: Offline
Point: 92
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Practical Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2019 kl. 14:11
Er prisen for dem begge?
Til top
henningdalgaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-September-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 1664
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henningdalgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2019 kl. 14:27
nej, det er prisen for en stk med remote
Til top
Practical Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-Maj-2018
Status: Offline
Point: 92
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Practical Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2019 kl. 15:11
Okay?
Det er alt for tæt på ny pris for mig. 
God vind med salget. 


Redigeret af Practical - 13-Maj-2019 kl. 15:11
Til top
henningdalgaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-September-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 1664
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henningdalgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2019 kl. 15:19
Må indrømme at jeg ikke kender nyprisen pt. Troede den var på 15-1600 men jeg har dog ikke tjekket
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2019 kl. 15:19
Skal de udskiftes med den nye udgave der kommer eller har du fundet noget helt andet? (Eller er behovet der bare slet ikke?)
Til top
henningdalgaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-September-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 1664
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henningdalgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2019 kl. 15:25
Troede ikke der var en ny udgave.
Konen er meget gladere for apple tv så derfor sælger jeg
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2019 kl. 08:00
Der er ingen nyere udgave, end den du sælger - og ingen meldinger fra Nvidia, om at der er en ny version på vej. 

Der er selvfølgelig altid rygter om ny version af kendt hardware, som - hvis man venter længe nok - måske ender med at gå i opfyldelse. 

Aktuel nypris er 1.499 kr., (1.799 inkl. controller). Ind imellem på tilbud (bl.a på Black Friday) til 1.299 inkl. controller.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu