|
S: SiliconDust HDHomeRun HDHR3-EU |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Nick_S ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 385 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Januar-2017 kl. 11:20 |
Super smart netværkstuner sælges. Er flyttet fra DVB-C så bruger den ikke længere. Seriøse bud modtages Billeder og andet her: |
|
![]() |
|
Badsted ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg byder 350 afhentet.
Mvh Henrik Badsted |
|
![]() |
|
Nick_S ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 385 |
Henrik, lad os sige 400, eventuelt afhentet henover weekenden, så har vi en aftale.
Mvh |
|
![]() |
|
Badsted ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
Der er lige gået to stk. for 300,-, men de skulle sendes.
Så jeg synes, at 350,- er en fair pris for os begge. Jeg rejser på mandag i 14 dage, så afhentning i weekenden passer også mig bedst. Mvh Henrik Badsted |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |