recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: SiliconDust HDHomeRun HDHR3-EU
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: SiliconDust HDHomeRun HDHR3-EU

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Nick_S Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 385
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nick_S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: SiliconDust HDHomeRun HDHR3-EU
    Sendt: 05-Januar-2017 kl. 11:20

Super smart netværkstuner sælges. Er flyttet fra DVB-C så bruger den ikke længere.
For kendere behøver den ikke den store introduktion. Selve enheden, strømforsyning og original emballage haves. Kan sendes

Seriøse bud modtages

Billeder og andet her:

http://www.dba.dk/andet-andet-maerke/id-1030276537/

Til top
Badsted Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-November-2004
Sted: Ølstykke DK
Point: 1042
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Badsted Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2017 kl. 11:39
Jeg byder 350 afhentet.

Mvh Henrik Badsted
Til top
Nick_S Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Maj-2008
Sted: Denmark
Point: 385
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nick_S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2017 kl. 22:28
Henrik, lad os sige 400, eventuelt afhentet henover weekenden, så har vi en aftale.

Mvh
Til top
Badsted Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-November-2004
Sted: Ølstykke DK
Point: 1042
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Badsted Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2017 kl. 23:24
Der er lige gået to stk. for 300,-, men de skulle sendes.

Så jeg synes, at 350,- er en fair pris for os begge.

Jeg rejser på mandag i 14 dage, så afhentning i weekenden passer også mig bedst.

Mvh
Henrik Badsted
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu