|
Så skød Hollywood sig selv i foden .... igen |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |||
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Maj-2012 kl. 14:23 |
||
Jeg græmmes (hentet fra The digital Bits):
First, this is going to irritate the heck out of many of you: |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 33 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 996 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Ja det er så dumt.
|
|||
![]() |
|||
Jakobfc ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
||
især fordi skidtet bliver skåret fra på en pirat version...
så det er bare et møg tiltag som rammer den forkerte gruppe.
|
|||
![]() |
|||
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
||
|
|||
![]() |
|||
tvkartoffel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1998 |
||
Ja man tager sig til hovedet.. Det er simpelt hen så episk tåbeligt at pestilere dem der har betalt. Det eneste der kommer ud af det er at gøre piratkopier endnu mere attraktive...
![]() MVH
Redigeret af tvkartoffel - 15-Maj-2012 kl. 16:44 |
|||
![]() |
|||
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
||
det var da fantastisk ...
I "gamle dage" kunne man på en Denon dvd-afspiller skippe disse tekster ved at trykke en kombination på fjernbetjeningen. Findes der mon Bluray-afspillere, der kan tilsvarende? |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
||
Ja, hold da op, hvem vil ikke gøre sig til kriminel for at spare 20 sekunder?
![]() |
|||
![]() |
|||
tvkartoffel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1998 |
||
Det er jo ikke kun lige de 20 sek. der gør forskellen. Det er hele den tankegang omkring piratkopiering som film og musik industrien lægger for dagen der er komplet bagvendt. I deres uendelige visdom har deres svar på pirateri, lige så længe som det har været aktuelt, været at gøre det mere og mere besværligt og irriterende at bruge produkterne, - for dem der rent faktisk betaler for det. Hvor er logikken i det? Og hvad har effekten været, andet end at irritere køberne? ALT er stadigt let tilgængeligt i piratformater der er let håndterlige og kan spille på snart sagt alle platforme, og som ikke er inficeret af tvungne reklamer, tvungne advarselsskilte og menusystemer der tager en evighed at loade. Ville det ikke være en bedre ide at give køberne et produkt der er bedre end det piraterne tilbyder, og som ikke er vingeskudt af forkellige, virkningsløse, antipiratforanstaltninger? ![]() MVH
Redigeret af tvkartoffel - 15-Maj-2012 kl. 18:09 |
|||
![]() |
|||
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
||
Enig.. jeg har rippet alle mine BD'er af den ene grund at jeg slipper for at skulle se disse tåbeligheder samt trailers på film aka. reklame. Fik jeg nævnt jeg har et reklamer "nej TAK" skilt på min postkasse? |
|||
![]() |
|||
||
Hov Hov Pirat! Det må man kun hvis man ikke kan afspille dem på anden vis.. ![]() MVH
|
|||
![]() |
|||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6282 |
||
Jeg synes også at det er en forkert måde at gøre det på , jeg køber alle mine film på Blu-ray....
MVH
|
|||
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|||
![]() |
|||
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
||
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |