recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Smartbox -Vildt og Vovet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Smartbox -Vildt og Vovet

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Richie Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 13-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 280
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Richie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Smartbox -Vildt og Vovet
    Sendt: 18-November-2014 kl. 15:31
Hej Recordere.

Jeg ligger inde med et oplevelsesgavekort jeg har fået i gave. Jeg må nok erkende at jeg aldrig får det brugt, så jeg tænkte der måske var en herinde der var mere interesseret.Smile

Jeg har haft problemer med at finde præcis info omkring boksen på Smartbox hjemmeside, da det ligner at "Vildt og Vovet" er blevet lavet om til "Ultimativ Action".
Mit gavekort havde også en værdi af 999,-.
Dog kan jeg se at antallet af forskellige oplevelser er steget til 55 fremfor 35.

Anyways hvis nogen vil byde eller bringe info omkring forskelle på gavekort er i velkommen.
Det befinder sig i København og kan eventuelt godt sendes.

Starter HBO på 400krSmile 

Redigeret af Richie - 18-November-2014 kl. 15:45
Til top
Richie Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 13-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 280
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Richie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2014 kl. 15:34
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu