|
S: Smartbox -Vildt og Vovet |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Richie ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 280 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-November-2014 kl. 15:31 |
Hej Recordere.
Jeg ligger inde med et oplevelsesgavekort jeg har fået i gave. Jeg må nok erkende at jeg aldrig får det brugt, så jeg tænkte der måske var en herinde der var mere interesseret. ![]() Jeg har haft problemer med at finde præcis info omkring boksen på Smartbox hjemmeside, da det ligner at "Vildt og Vovet" er blevet lavet om til "Ultimativ Action". Mit gavekort havde også en værdi af 999,-. Dog kan jeg se at antallet af forskellige oplevelser er steget til 55 fremfor 35. Anyways hvis nogen vil byde eller bringe info omkring forskelle på gavekort er i velkommen. Det befinder sig i København og kan eventuelt godt sendes. Starter HBO på 400kr ![]() Redigeret af Richie - 18-November-2014 kl. 15:45 |
|
![]() |
|
Richie ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 280 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |