|
S: SmartScope oscilloskop |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Kejserjorn ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2007 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 309 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Maj-2015 kl. 03:08 |
Hej alle,
Ændret til auktion! Jeg impulskøbte for nogen tid siden en SmartScope ifbm. deres Kickstarter kampagne, men jeg har ikke brug for den alligevel, så derfor overvejer jeg at skille mig af med den igen... SmartScope er, kort fortalt, et oscilloskop til computer/tablet. Info og specs kan findes her: Nypris pr. d.d. er 229 Euro. Den er aldrig brugt, så den er helt som ny, og stadigvæk i original (åbnet) emballage. Der er budt 500,- så det er hermed HBO. Alle bud bedes være afhentet eller pp. Kører her og på HOL. Ved bud, opdateres tråden begge steder hurtigst muligt. Auktionen lukkes onsdag d. 27/5 kl. 21. Ved bud indenfor de sidste 5 minutter, forlænges salget med 5 minutter, så jeg kan nå at opdatere tråden med højeste bud.
Redigeret af Kejserjorn - 25-Maj-2015 kl. 14:17 |
|
![]() |
|
opzouten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 907 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kunne godt være interesseret afhængig af prisen.
|
|
![]() |
|
KeeZor ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-August-2010 Sted: DK, Hvidovre Status: Offline Point: 387 |
Jeg er også interesseret men den skal et stykke under nyprisen.
Har du købt den ifm. kickstarter kampagnen, eller efterfølgende? Og er der noget reklamationsret/garanti på den? |
|
![]() |
|
Kejserjorn ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2007 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 309 |
Ændret til auktion
|
|
![]() |
|
opzouten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 907 |
Byder 700 pp.
|
|
![]() |
|
Noteret
|
|
![]() |
|
Op
|
|
![]() |
|
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
800kr pp
|
|
.....
|
|
![]() |
|
900 pp
|
|
![]() |
|
Noteret
|
|
![]() |
|
Så er der lige knap en time igen
|
|
![]() |
|
Så er der lukket. Sender PM til opzouten
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |