|
S: Solgt - Jamo D570 & Center 100 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||||||||||||||
saaby ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 208 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Oktober-2016 kl. 11:47 |
|||||||||||||
1 sæt (2 stk.) pæne og velholdte Jamo D570 i kirsebær sælges. 1 stk. pæn og velholdt Jamo Center 100 i sort sælges. Fronter er udskiftet som følge af køb af anden model med øget WAF ![]() Center er udskiftet da der fulgte ny med der passede til de nye fronthøjttalere. Befinder sig i Fredensborg, og sendes ikke. Pris: HBO 400,- Yderligere info D570:
D570 Center front Center bag Redigeret af saaby - 11-November-2016 kl. 08:19 |
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
saaby ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 208 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||||||||||||
Nu med billeder af center og lidt infor for D570 - billeder af D570 tilgår.
Redigeret af saaby - 28-Oktober-2016 kl. 09:46 |
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
|||||||||||||
Opdateret med et enkelt billede af D570, samt pris idé.
|
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
Maggerholm ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 1677 |
|||||||||||||
Det gør lidt ondt, at se, at der slet ingen bud tikker ind på disse skønne D570.
Designmæssigt flotte gulvhøjttalere, der spiller ganske fint. Det kribler i fingrene for at byde selv, men jeg har allerede 2 sæt (et sort og et kirsebær), som bare står til opbevaring indtil jeg flytter til en bolig med noget mere plads), og jeg er i første omgang på jagt efter et sæt D590 istedet. Nå ja, og så er der langt fra Aarhus til Fredensborg (Har du frontstoffet til dem?) Mvh Michael |
||||||||||||||
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
|
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
|||||||||||||
Jep, har frontstof, fik bare ikke taget et billede af dem med stoffet på, men kan uploade et i morgen.
Har godt nok far og søster i Aarhus, men står ikke lige og har planlagt tur til det jyske ![]() |
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1755 |
|||||||||||||
Hvis de kan komme til Århus køber jeg dem gerne :)
|
||||||||||||||
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
Fisk123 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 171 |
|||||||||||||
Jeg er interesseret. Da jeg ikke har bil, vil transport dog være en udfordring. Vil du kunne levere i Kbh.?
Mvh. Michael |
||||||||||||||
|
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
|||||||||||||
Måske, men hvor i Kbh., er du interesseret i både front og center, og hvad vil du give leveret?
En anden lille ting - hvordan undgår vi at jeg står ude foran din dør, og du så finder ud af at du alligevel ikke vil have dem? ![]() |
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
Fisk123 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 171 |
|||||||||||||
Jeg bor i Vanløse lige ved Damhussøen. Det er sådan set fronterne, jeg er mest interesseret i, men hvis centeren ikke rokker så meget ved prisen, vil jeg kunne finde anvendelse for den også.
Hvad skal det koste med og uden center? Nu kan jeg jo se billedet af dem og de er beskrevet som velholdte, så hvis vi laver en aftale, køber jeg dem selvfølgelig.. :) |
||||||||||||||
|
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
|||||||||||||
Har et bud via PM afhentet, så pt. er en "salgstur" til Vanløse ikke så attraktiv.
|
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
|||||||||||||
Forståeligt. Det var også mere, hvis du måske kom i området. :)
Min søde kollega har givet mig kørelejlighed i weekenden, så kan afhente dér. Hvad er buddet på PM? |
||||||||||||||
|
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
|||||||||||||
Har sagt ok til 450,-, så det står jeg ved (beklager troede at afhentning ikke var muligt for dig). Afventer pt. svar på om køber kan hente i morgen, men såfremt køber fortryder, kan jeg godt vende tilbage til dig.
|
||||||||||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |