|
S.(SOLGT) Logitech Harmony Ultimate m. Hub |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Skovbo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2010 Sted: Glamsbjerg Status: Offline Point: 351 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Februar-2016 kl. 18:14 |
Jeg sælger min Logitech Harmony Ultimate. Den er købt hos Proshop d. 27/4-2014 for 1739,00 kr.
Dvs. der er cirka 3 mdr. reklamationsret tilbage på den. Jeg har ikke original kasse, og ligeledes mangler en enkelt extender til Hub'en også. Ellers er der lader, remote, Hub og en extender med. Standen er fin, med lidt små brugsspor - ikke nogen dybe ridser eller mangler. HBO: 600 kr. Sælges grundet nyt køb af remote. Befinder sig i Glamsbjerg på Fyn. Kan sendes for købers regning (100 kr.) ![]() ![]() Redigeret af Skovbo - 12-Februar-2016 kl. 09:46 |
|
![]() |
|
Flarup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Randers NV Status: Offline Point: 796 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
er det sådan en der også kan bruge mobilen som remote ?
|
|
Med Venlig Hilsen
Flarup |
|
![]() |
|
Skovbo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2010 Sted: Glamsbjerg Status: Offline Point: 351 |
Ja, det er det :-)
Det er hub'en der kobles til dit WiFi, og så kan du styre med en app til din smartphone :) |
|
![]() |
|
Allanbp ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-November-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 471 |
Kan den styre rf?
|
|
![]() |
|
Altså den styre RF fra remote til hub. Så hub skal være der hvor dine enheder er.
|
|
![]() |
|
jesperKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juli-2008 Status: Offline Point: 562 |
Hvor længe holder den strøm ?
|
|
![]() |
|
3 - 6 dage - alt efter brug.
Edit: Hos os, står den altid i laderen når den ikke bruges, så vi altid har strøm på når vi skal bruge den. Det er nemt når der er dock med til. Redigeret af Skovbo - 09-Februar-2016 kl. 20:20 |
|
![]() |
|
Susperia ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 708 |
Byder de 600.
Edit. Glemte lige at skrive, at det er afhentet. Redigeret af Susperia - 10-Februar-2016 kl. 06:44 |
|
![]() |
|
Bud modtaget på 600,00 kr. afhentet fra bruger Susperia.
Lader denne køre til i morgen kl. 19. Hvis der ingen højere bud er, er den solgt til Susperia. OBS: det er muligt at afhente i Odense SV i hverdagen mellem 8 - 16 på min arbejdsplads. Dog ikke i uge 7. |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
650,-
|
|
![]() |
|
Susperia ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 708 |
Så siger vi 700kr.
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
710, Jeg skal bare bruge hubén, så kan du købe remoten
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |