|
S.(SOLGT) Logitech Harmony Ultimate m. Hub |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Madhouse ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Januar-2014 Sted: Denmark Status: Offline Point: 90 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kan godt bruge remoten alene.
|
|
![]() |
|
Skovbo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2010 Sted: Glamsbjerg Status: Offline Point: 351 |
Jeg ved ikke hvordan den virker uden Hub :) Så hvis den sælges i 2 - kan jeg ikke garantere det virker som det skal. Har altid brugt den med Hub.
|
|
![]() |
|
power ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 124 |
800kr
Redigeret af power - 10-Februar-2016 kl. 21:28 |
|
![]() |
|
Skovbo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2010 Sted: Glamsbjerg Status: Offline Point: 351 |
Bud modtaget :)
|
|
![]() |
|
Susperia ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 708 |
Byder den op på 850.
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Fjernbetjeningen der følger med er, så vidt jeg forstår, "bare" en Harmony Touch fjernbetjening med "tilt" og "vibration" funktioner. Ellers er de identiske. Jeg har allerede en touch fjernbetjening, så jeg mangler Hubén. En ny Hub koster omkring 800,- Så jeg trækker mig ud af bud runden. Det kan ikke svare sig for mit vedkommende. |
|
![]() |
|
Mads A ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2005 Sted: Slagelse Status: Offline Point: 391 |
900
|
|
![]() |
|
Jeg skrev kl. 19 i dag - så det betyder at budet på 850kr egentlig er det vindende bud. Jeg tænker det er mest fair ifht. udmeldingen om hvis der ikke var nogen højere bud kl. 19 blev den solgt til Susperia ...
|
|
![]() |
|
Mads A ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2005 Sted: Slagelse Status: Offline Point: 391 |
Okay - havde jeg ikke set :)
|
|
![]() |
|
Hvis han springer fra er den din.
|
|
![]() |
|
SOLGT!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |