|
S: (SOLGT) Oneplus One 64GB sandstone |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-September-2015 kl. 18:01 |
Ja som overskriften siger så sælger jeg min fantastiske Oneplus One da jeg har fået en 2´er :)
den er købt D. 06/09/2014 Desværre tabte jeg den 14 dage efter købsdato, som kan ses på billederne. Skal dog siges den fungerer upåklageligt, og der har ikke været noget som helst siden. Grundet den har lidt små skader, starter vi med HBO på 1000,- Lader den løbe til søndag aften. Forbeholder mig retten til alt. (er ikke på DBA endnu) sælger helst til de trofaste herinde. SOLGT TIL FAMILIE MEDLEM ![]() ![]() ![]() Redigeret af Treated - 25-September-2015 kl. 21:58 |
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
solgt til familie medlem
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |