|
S: SOLGT |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Krjstoff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-November-2012 kl. 09:54 |
Jeg hentede denne lille ædelsten hjem fra USA via Google Play og ShopUSA.
Formålet var at teste et alternativ til min iPad og få prøvet Android af. Fysisk størrelse er super fed. Den er på rigtig mange måder bedre og meget mere mobil end min iPad nogen sinde har været. Tegra 3-chippen er virkelig stærk og den afvikler apps en væsentlig bedre end min iPad 2. Men Android er desværre bare slet ikke mig. Så nu ligger den bare i en skuffe uden at blive brugt og det er i virkeligheden synd, når nu produktet er så godt. Så derfor håber jeg at der er en anden som kan få glæde af den. Der er tale om en 16GB model. Den har ingen skader, ridser eller lignende og har kun været brugt meget lidt. Google Wallet-kvittering medfølger. HBO: 1.200 kr. + forsendelse med PostDK med forsikring. (Befinder sig i Århus C.) Den får lov at køre ugen ud og jeg forventer at kunne afsende den lørdag. Vil forbeholde mig ret til at lukke tråden tidligere, hvis den går i stå ![]() (Er også til salg på DBA.dk)
Redigeret af Krjstoff - 06-November-2012 kl. 15:18 |
|
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
|
|
![]() |
|
skare ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2006 Sted: Vejle, Denmark Status: Offline Point: 293 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor henne i landet befinder den sig?
Redigeret af skare - 05-November-2012 kl. 10:48 |
|
![]() |
|
Krjstoff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
Århus C. - oprindelig opslag rettet
![]() |
|
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
jamen lad os da starte ballet så
jeg byder gerne de 1200,- plus porto |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
sponix ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-November-2011 Sted: Sønderjylland Status: Offline Point: 99 |
Hvor gammel er den?
|
|
Onkyo TX-SR308 | Jamo S 506 | HCS 3 - 5.0 surround sæt | LG 42LD750N | EPSON TW3200 | HiViLux 16x9 100" lærred
|
|
![]() |
|
Spoinx: Den er fra primo September, så den har et par måneder på bagen.
|
|
|
|
![]() |
|
Bud modtaget i PB: 1.400 + forsendelse.
|
|
|
|
![]() |
|
The Dude ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-December-2007 Status: Offline Point: 97 |
Hvilken model er der tale om? (Hvad er de første tre bogstaver/tal i serienummeret?). Har den det kendte problem med at skærmen løfter sig efter lidt tid?
|
|
![]() |
|
Der er ingen knirkelyde eller nogen tegn på at skærmen ikke sidder urokkeligt fast. Der er umiddelbart ingen tegn på at den skulle have skærmproblemet.
De første tre tegn er "C7O".
Redigeret af Krjstoff - 06-November-2012 kl. 07:59 |
|
|
|
![]() |
|
Bud modtaget på DBA: 1.600 kr. afhentet
|
|
|
|
![]() |
|
Solgt.
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |