|
S: Solgt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Hulk77 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-November-2016 Status: Offline Point: 7 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-November-2016 kl. 22:03 |
-
Redigeret af Hulk77 - 17-April-2017 kl. 15:45 |
|
![]() |
|
Waver ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Oktober-2005 Sted: Odense C Status: Offline Point: 116 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor befinder den sig?
Hvis nu man skulle hente den.
|
|
![]() |
|
Hulk77 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-November-2016 Status: Offline Point: 7 |
Redigeret af Hulk77 - 17-November-2016 kl. 22:58 |
|
![]() |
|
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
Du kommer vel ikke til Sjælland en dag i nærmeste fremtid?
|
|
![]() |
|
Nej det har jeg ikke lige planer om. men jeg sender den gerne |
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
Har du orginal indpakning, Kvittering osv...
Kender du nogen andre her på forummet? (Da du er ret ny) Du har vel ikke noget beslag evt til loft med? Redigeret af Benjamin7 - 20-November-2016 kl. 10:04 |
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
Jeg har ikke gemt indpakningen, men har selvfølgeligt kvitteringen.
Det beslag jeg har haft brugt kan evt. følge med
|
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
Jamen lidt forsigtig vil jeg godt starte et bud på 2200.- afhentet, og for at se den køre osv..
(Du er ny på siden så vil kun have en face2face handle) Ved du skriver pris ide, men så har du da et bud. Vil nok afhente Lørdag aften i næste weekenden, da jeg ikke magter det efter fyraften her i hverdagene :) |
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
Tak for dit bud, men det er noget under hvad jeg vil sælge den for. :)
Redigeret af Hulk77 - 22-November-2016 kl. 13:15 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |