recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: (SOLGT)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: (SOLGT)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
DenmarkStreet Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 18-Marts-2017
Status: Offline
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DenmarkStreet Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: (SOLGT)
    Sendt: 27-Marts-2017 kl. 21:30
Sælger 1 stk.

Yamaha RX-A1020 for HBO 3000kr

http://www.whathifi.com/yamaha/rx-a1020/review

http://www.lydogbillede.dk/test/5-3d-klare-surround-receivere/yamaha-rx-a1020/

Fungere perfekt, sælges grundet opgradering til den helt store model.

Redigeret af DenmarkStreet - 28-Marts-2017 kl. 21:05
Til top
Flubber Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-August-2009
Point: 161
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flubber Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2017 kl. 22:37
Jeg kunne måske godt være interesseret. Hvilken farve og hvor i landet? Og hvordan er standen kosmetisk?
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DenmarkStreet Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2017 kl. 23:05
Den er sort, København S, perfekt stand ingen ridser eller skrammer hvad jeg kan se. Den har så også stået solo i et skab bag en stof låge og ikke blevet rykket på.
Til top
Flubber Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-August-2009
Point: 161
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flubber Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2017 kl. 18:30
Det er desværre lige langt nok væk da jeg bor i Jylland. Held og lykke med salget Thumbs Up
Til top
peterhansen1982 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Maj-2010
Point: 695
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér peterhansen1982 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2017 kl. 20:30
Fik du solgt dit canton sæt? Pakkepris?
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DenmarkStreet Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2017 kl. 20:42
Der er lige netop en der har budt 9000kr for både højtalere + receiver så regner med det er solgt.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu