|
S: SOLGT |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
TiXe ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 270 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Juni-2017 kl. 19:58 |
Overvejer at sælge følgende.
PS VR Brille PS Kamera Gen2 PS Move controller 2stk PS Worlds (spillet et par gange) Battlezone VR (uåbnet) Driveclub VR (uåbnet) Eve Valkyrie (uåbnet) Here they lie (uåbnet) Samlet Nypris : 5800kr er klar på en god hurtig samlet handel. sælges da jeg bliver vildt køresyg hehe Har også en ps4 jeg kunne overveje at sælge. Redigeret af TiXe - 07-Juni-2017 kl. 18:20 |
|
![]() |
|
Henr1k ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Februar-2007 Sted: Viborg Status: Offline Point: 142 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor befinder det sig i landet?
|
|
![]() |
|
Kimosabe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Valby Status: Offline Point: 348 |
Er det en ps4 pro du har ?
|
|
Marantz SR7012, NAD 902, DLS R55, DLS RC55, XTZ 99 W12 DSP, BEOVOX 5000, JAMO A510, BenQ TK800, Rega Planar 3
|
|
![]() |
|
TiXe ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 270 |
Hov ja glemte by .
Det er i Odense |
|
![]() |
|
Ikke en pro nej
|
|
![]() |
|
kent.jakobsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2017 Sted: vejle Status: Offline Point: 8 |
hejsa
har du emballagen til tingene/kvittering? er du interesseret i at sælge headset/Camera for sig selv? har i forvejen move controllerne. mvh. kent Redigeret af kent.jakobsen - 07-Juni-2017 kl. 08:50 |
|
![]() |
|
Hej Kent.
Jeg har kasse til det hele. jeg har kvittering på kamera, det er kun 14dage gammelt. har desværre ikke på VR. Men skriver gerne under på alt det nødvendige naturligvis. Kunne godt overveje at sælge VR + Kamera. hvad har du i tankerne af pris |
|
![]() |
|
Kimosabe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Valby Status: Offline Point: 348 |
Hvis du sælger seperat, byder jeg gerne 500,- for spillene inkl. porto
|
|
Marantz SR7012, NAD 902, DLS R55, DLS RC55, XTZ 99 W12 DSP, BEOVOX 5000, JAMO A510, BenQ TK800, Rega Planar 3
|
|
![]() |
|
Hej Kimo.
Det bliver desværre lige lidt nok for mig. kan næsten få mere bare ved at aflevere dem i Gamestop så :) vi skal lige lidt højere op. samlet mindstepris er 750kr
|
|
![]() |
|
kent.jakobsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2017 Sted: vejle Status: Offline Point: 8 |
Hvad siger du til 3000kr med spillene? (går ud fra spillene ikke er promoer eller download koder)
mvh. kent |
|
![]() |
|
Det er helt almindelige spil.
![]() 3400 så har vi en aftale. lavere kan jeg ikke gå samlet. så er det bedre bare at sælge enkeltvis. det kan du knap nok købe VR brillen for. så får du lige 5 spil og kamera med i handlen. |
|
![]() |
|
hvor ligger du henne uden af uden spillene? jeg har faktisk dem alle, men som promoer så vil helt sikkert helst have normale versioner men 3400 er måske lidt mere end jeg har lyst til "bare for at få pæne covers".
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |