|
S: SOLGT |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
TiXe ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 270 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
altså der skal ikke herske nogen tvivl om at jeg helst vil af med det hele samlet.
kan også gå med til 3400 inkl Move control.. så kan køber selv lave lidt mønt på dem selv, hvis man har dem allerede. min mindstepris på VR + Cam alene er nok 2800,-
|
|
![]() |
|
kent.jakobsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2017 Sted: vejle Status: Offline Point: 8 |
har du kassen til move controller? hvis Ja er jeg klar pp 3400 for det hele
mvh. kent |
|
![]() |
|
TiXe ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 270 |
Hej kent.
Har kasse til move controllere. dog en PS3 kasse. Det er samme hardware. der er ikke kommet en nyere ps4 udgave.
|
|
![]() |
|
kent.jakobsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2017 Sted: vejle Status: Offline Point: 8 |
hej igen.
ved du hvad, lad os gøre det. sender lige pb |
|
![]() |
|
Modtaget og svaret :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |