|
S: solgt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mangels ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Juni-2017 kl. 11:24 |
Jeg har følgende dele liggende til billige penge.
Gigabyte X38-DS4 motherboard Intel Core Duo 2 E8400 m. stockkøler Kingston HyperX DDR2-1066 2x2gb Inno3d geforce 8600 gt 512mb Prisidé: 200kr samlet og afhentet i 6700 Esbjerg
Redigeret af Mangels - 14-Juli-2017 kl. 18:23 |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5380 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og jeg kan generere en Gul&Gratis/PostNord pakkelabel, hvis du kan printe og tape den på pakken. ![]() Så skal den bare afleveres i en postbutik eller pakkeboks. Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Mangels ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
Jo, det kan vi godt finde ud af. Skal lige se, om jeg kan finde emballage, så delene kan blive forsvarligt pakket ind.
Mvh Søren
|
|
![]() |
|
JaAndersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 805 |
Blev delene solgt?
Jeg søger nemlig en pc til at spille Minecraft på :-)
|
|
![]() |
|
Teknisk set er delene ikke solgt endnu, men jeg arbejder stadig på at finde emballage, så jeg kan sende dem til Jørgen. Så, desværre. :)
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5380 |
![]() Det jeg kigger efter skal have "ægte" parallel printer port (ikke USB adaptor). Og er faktisk ved at byde på en anden lidt nyere PC, som ser ud til at have printer port som intern option connector. ![]() Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Helt ok, JørgenT :) JaAndersen Redigeret af Mangels - 02-Juli-2017 kl. 21:31 |
|
![]() |
|
JaAndersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 805 |
Hej
Min ven mener ikke det er kraftigt nok til at spille minecragt så desværre |
|
![]() |
|
Det er bare i orden, men jeg er nu ikke enig med din kammerat. ;)
|
|
![]() |
|
tlfriis ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-August-2015 Sted: Aalborg,Danmark Status: Offline Point: 11 |
Ellers kunne jeg godt være aftager af det for 200kr + porto hvis ikke den er solgt. Skal bruge den til at spille nogle ældre windows spil på og har kun en mac :) (og gider ikke windows på min mac)
|
|
![]() |
|
Delene er ikke solgt, så det er dit, hvis du har lyst til at købe det :)
|
|
![]() |
|
tlfriis ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-August-2015 Sted: Aalborg,Danmark Status: Offline Point: 11 |
Det vil jeg meget gerne. Jeg skriver lige en privat besked
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |