|
S: som ny LG led 32" |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
cts86 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Juni-2013 Sted: Ribe Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Juni-2013 kl. 23:23 |
http://www.guloggratis.dk/elektronik/radio-tv/fjernsyn/annonce/19674929-som-lg-led
Da jeg ønsker at købe en større LG sættes min gode 32" til salg. Den er stadig omfattet af garantien fra Expert da den er ca. et år gammel, fejler intet og står som nyt. Modelen hedder LG 32ls340t-zc og har led baggrundslys, a-mærket,2 HDMI,Divx-HD, Mci 100, Picture Wizard samt usb 2,0 indgang. Gav 3999kr for den hos Expert i Ribe hvor den stadig bor, men er klar til at flytte hjemmefra for 2800kr Redigeret af cts86 - 13-Juni-2013 kl. 20:21 |
|
Mvh
C |
|
![]() |
|
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hejsa,
Velkommen til recordere.dk :) Tiden løber hurtigt når det gælder elektronik og jeg tror desværre at du skyder for højt med din pris på dette forum. Du vil måske have bedre held på DBA. Jeg købte for 3 måneder siden et LG tv i Bilka meget lignende dit mht til specifikationer. Dog har mit også 3D. Det gav jeg 1995kr for. mvh Jacob |
|
![]() |
|
cts86 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Juni-2013 Sted: Ribe Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak for info og dit råd Jacob. Jeg vælger dog at bibeholde prisen og så evt. give et lille afslag.
Redigeret af cts86 - 13-Juni-2013 kl. 18:21 |
|
Mvh
C |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |