|
S: Sommerudsalg af diverse ting |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Madmanden ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Februar-2007 Sted: Frederiksberg Status: Offline Point: 139 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-August-2012 kl. 18:09 |
Jeg har ryddet op i gemmerne, og derfor skal jeg sælge en række ting. Jeg har derfor samlet den på én side, så alle har mulighed for at se sagerne og de seneste bud, som jeg løbende opdaterer. Siden er: http://sommerudsalg.wordpress.com/ Der er bl.a. DVD bokse, en Philips WMC remote, Ipad smart cover, hovedtelefoner og meget mere. :)
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6507 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad skal du have for dit hdmi adapter til ipad og dit cover til galaxy nexus
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
Madmanden ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Februar-2007 Sted: Frederiksberg Status: Offline Point: 139 |
Jeg gav selv 200,- for adapteren for to måneder siden, så vi kan sige 200,- pp for begge dele i alt.
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6507 |
Byder 200 ink fragt
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
Noteret.
|
|
![]() |
|
therazz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 529 |
50 kr. +pp for din Linksys budt.
|
|
![]() |
|
therazz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 529 |
- vil også godt byde 50 kr. for din philips mediacenter remote.
|
|
![]() |
|
Begge noteret :)
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
8.Ipad smart cover (gråt) samt digital HDMI adapter, 250kr afhentet.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Hej Flemming, jeg har desværre valgt ikke at notere dit bud, da forzajuve har budt 200 kr for adapter + Nexus cover, og jeg synes smart coveret er mere værd.
Redigeret af Madmanden - 12-August-2012 kl. 20:40 |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
Ok.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Infinity ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
Har du Windows 7 driver og Toolbox til Canon Scanneren ?
|
|
mvh Infinity
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |