|
S: Sonos BR100 og ZP 90 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
madbox ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 175 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Februar-2016 kl. 13:12 |
Hej med jer.
som titel, sælger mit nu godt 5 år gamle system, som egentlig siden 2014 ikke har været blevet brugt. Det er passet fint på, ingen skrammer osv. Jeg tænker en pris ide på 1900 da det jo bare spiller og fungerer upåklageligt. er det helt urimeligt så lad os snakke om det. :) Jeg forbeholder mig retten til at afvise skambud eller deslige foretrækkes afhentning i Odense. Mvh Bo redigeret: selvfølgelig kan jeg lige uploade billeder.
Redigeret af madbox - 17-Februar-2016 kl. 13:44 |
|
![]() |
|
madbox ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 175 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ny pris 1600
|
|
![]() |
|
Troelsfilm ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 399 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har sendt dig en PB
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |