|
S: Sonos Connect / ZP90 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
maackintosh ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-April-2013 Sted: Odense Status: Offline Point: 15 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-August-2015 kl. 15:32 |
Sonos Connect / ZP90 sælges
Pris: 1700.- Befinder sig i Aarhus. Mvh. Thomas Maack Nielsen |
|
![]() |
|
dr_schlemer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1028 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den køber jeg gerne, hvis den er fin og kan demonstreres. Kan afhente i århus. Kvittering?
|
|
Samsung S90D 65” QD-OLED * NAD T577 * NAD C658 * NAD C298 * Sanyo Q60 plus pladespiller * Apple TV4K * Dali Rubicon 6
|
|
![]() |
|
maackintosh ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-April-2013 Sted: Odense Status: Offline Point: 15 |
dr_schlmer grundet at jeg skal til at flytte har jeg pillet den fra og nulstillet den, så med mindre du bpr i Aarhus og jeg kan komme forbi med den så vi kan teste hos dig så kan jeg desværre ikke give en livetest. Kvittering medfølger den er købt 19/10-2011 i Hifiklubben i Horsens. Grunden til salget er at jeg ikke bruger den da jeg har satset på airplay i stedet. Mvh. Thomas |
|
![]() |
|
iVinther ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2010 Status: Offline Point: 111 |
Jeg er også interesseret. Bor i Århus. Kan komme forbi idag og hente
Redigeret af iVinther - 10-August-2015 kl. 09:41 |
|
![]() |
|
IVinther jeg afventer lige hvad dr_schlemer siger da han var først, ellers går den til dig.
Mvh. Thomas |
|
![]() |
|
iVinther ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2010 Status: Offline Point: 111 |
![]() |
|
![]() |
|
iVinther: dr_schlemer springer fra, send mig en pm så vi kan aftale nærmere.
Mvh. Thomas |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |