|
S: Sonos CR100 controller |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Sool ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 123 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Marts-2015 kl. 12:37 |
Hejsa.
Har en CR100 Sonos controller i overskud, så jeg vil da lige høre om det kunne være nogen der var int. i den. Der medfølger lader og bord/væg holder. Pris ide 500.- mvh Sol
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7245 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Stand ?
Hvor i danmark ? Hvordan er batteriet ? |
|
![]() |
|
Sool ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 123 |
Ja alt det vigtige glemte jeg selvfølgelig :)
Standen er helt fin, selvfølgelig lidt brugs ridser, men over middel vil jeg sige. Den befinder sig i Hinnerup ved Aarhus. Jeg har ikke brugt den de sidste par år, så ved ikke lige ned batteriet, men er ved at lade den op nu, så kan jeg vurdere det efterfølgende. |
|
![]() |
|
Fik ladet det fuldt op, og satte den til at sleepe efter 1 time.
Den holdt sig over 2 timer med skærmen tændt hele tiden, så det må formodes at være mere end godkendt.
|
|
![]() |
|
kbaggen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-December-2006 Sted: Roskilde Status: Offline Point: 328 |
Kunne du tage lidt billeder så man kan se stand......vil du sende til roskilde.....ISS flad vil jeg gerne byde 300+ 50 til Porto.......
Styrer pt gennem ipads og phones samt computer så mest for at lege, hvilket afspejler budet ![]() |
|
![]() |
|
Dælme besværligt at smide billeder op her.
Var nemmere at oprette annoncen på DBA, og så smide billeder på :) Redigeret af Sool - 10-April-2015 kl. 19:48 |
|
![]() |
|
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
Hvordan virker den "gamle" CR100 med de nyeste opdateringer?
Er den fuldt funktionel eller har alderen/5.3 opdateringen ramt den? |
|
![]() |
|
Jeg må indrømme at jeg jo ikke bruger den længere, kun lige for at teste om den stadig virkede, og virkede det hele da.
En googling afslører at den stadig virker med de seneste opdateringer, dog kun med en trådet sonos system, og den understøttes derfor ikke ved et wifi only setop
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |