|
S: Sonos ZP100 / CR100 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Studsgaard ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 187 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Oktober-2013 kl. 16:24 |
Sonos ZP100 forstærker med CR100 fjernbetning. (Andorid, iPhone, iPad, Computer kan også benyttes)
- Indbygget forstærker på 2x50 Watt (8 ohm) - Indgang til f.eks. extern CD afspiller/iPod eller andet -Afspiller blandt andet følgende formater AAC, MP3, WAV,WMA, OOG Vorbis AA, FLAC. - Understøtter TDCPLAY Spotify WIMP - 4 Port internet Switch -Kan streame musik direkte fra 100.000 kanaler (P1-P6 + stribevis af andre danske.) - Streame musik fra Computer eller NAS Virker selvfølgelig perfekt. Ønsker helst afhentning (2760 Måløv) da forstærkeren er tung. 2.500 kr. ![]() ![]() ![]() ![]() Redigeret af Studsgaard - 27-Oktober-2013 kl. 16:25 |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7248 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kunne godt bruge din CR 100 hvis du ønsker at dele salget op
|
|
![]() |
|
jesperKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juli-2008 Status: Offline Point: 562 |
Jeg kunne godt bruge xp 100 hvis prisen er fornuftig ;)
|
|
![]() |
|
jesperKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juli-2008 Status: Offline Point: 562 |
Zp100 mente jeg
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7248 |
Byder 400 for cr100
|
|
![]() |
|
SørenLM ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2012 Sted: Frb, DK Status: Offline Point: 26 |
Jeg er ret interesseret i ZP100 - altså enheden med forstærkeren.
Hvad synes du prismæssigt er rimeligt? Hvis jeg nu byder 2.200 kr. for den, hvad siger du så? Mvh. Søren Redigeret af SørenLM - 28-Oktober-2013 kl. 11:05 |
|
![]() |
|
Studsgaard ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 187 |
Har sagt ja til et bud for ZP100 alene.
Hvis ellers handlen går som den skal så regner jeg med at ZP100 er solgt.
|
|
![]() |
|
SørenLM ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2012 Sted: Frb, DK Status: Offline Point: 26 |
Ok - giv mig lige en melding hvis den alligevel ikke er solgt.
Mvh. Søren |
|
![]() |
|
sanderesbjerg ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-Marts-2016 Status: Offline Point: 3 |
Hey.
Kan se det er et gammelt opslag men kan ikke se om din fjernbetjening er solgt? mvh Ticho
|
|
![]() |
|
Er solgt
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |