|
S: Sony Bloggie Videokamera |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
marcdk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-September-2008 Status: Offline Point: 58 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Juli-2012 kl. 22:46 |
Sælges til HBO 500kr.
Jeg har dette lille håndholdte video kamera som jeg ikke længere bruger. Derfor sælger jeg til højst bydende. Kameraet er ca. 1½ - 2 år gammelt, og er brugt meget lidt. Det optager direkte på et SD kort og kan tilsluttes direkte til computeren via den indbyggede USB, man bare flipper ud. ![]() Som det kan ses på billedet holder man kameraet som en "pistol", hvilket giver en nem optagelse. Kameraet vandt i 2010 som det bedste HD kamera i sin klasse. Det kostede 1599kr og der er tilkøbt en original taske til 299. Model: MHS-CM5 bloggie™ CM5 Mobilt HD Snap-kamera 5 MP stillbilleder., 1920 x 1080 Full HD-video, 5x optisk zoom, indb. USB og delingssoftware, 6,4 cm LCD Sjov optagelse af video og stillbilleder Hurtig og nem upload til internet Jeg er bosiddende i Greve (Sjælland) Sælges til HBO 500kr. |
|
![]() |
|
marcdk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-September-2008 Status: Offline Point: 58 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
op
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |