|
¨S: Sony Experia Z3 Compact med ødelagt skærm |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Oktober-2015 kl. 18:18 |
Mærke og Model: Sony Experia Z3 Compact
Alder: Fra oktober 2014 Antal ejere: 1 Købsted: Telmore Farve: Sort Tilbehør: Æske Kvittering: Ja Stand: Smadret skærm og smadre bagside Er/har enheden været rootet/jailbreaket? Nej Betaling/Levering: Bankoverførsel eller ved afhentning Forsendelse: Køber betaler porto. Telefonen befinder sig i: Odense C Kan afhentes på min adresse: Ja Der medfølger desuden ekstra cover til den (dvs der er to af de samme). Jeg fik to stk til fødseldag og har fik aldrig sendt det andet ind. Med cover bemærker man ikke uheldet på bagsiden. Pris??? Kom med et seriøst bud Jeg forbeholder mig retten til alt. ![]() ![]() ![]() ![]() Redigeret af SteffenD89 - 12-Oktober-2015 kl. 18:30 |
|
![]() |
|
Elmstrom ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2011 Sted: Danmark, Århus Status: Offline Point: 316 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kan anbefale den som en GPS, jeg har en som jeg bruger på kajak turer, den har virkelig godt batteri. Jeg er næsten fristet til at byde på den her som backup, men virker lidt for grådigt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |