|
S: Sony SCD-XA333ES |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bhaldborg ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2012 Sted: Thisted Status: Offline Point: 393 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Juli-2021 kl. 17:19 |
dette er en Super Audio Player
virker 100% i orden spiller rigtigt godt mulig for at høre den spiller inden køb de 101 krone er som køber skal betaler sendes Med omdeling via GLS fast er pris 4601 er 101 er fragt mobil 30 74 60 04 eller via Sms Vejledninger kan du henter på denne adresse https://www.sony.com/electronics/support/res/manuals/4235/42350665M.pdf ![]() ![]() Redigeret af bhaldborg - 06-Juli-2021 kl. 23:24 |
|
Venlig Hilsen
Brian Haldborg mit Setup Vincent SV-237 mkll - Vincent CD-S1.2 Hybrid HDCD Player - Cambridge Audio Azur 851N Network Player - Audiovector M3 Signature |
|
![]() |
|
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Må jeg i al respekt spørge, hvad der retfærdiggør en pris på 4500;-?
|
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
![]() |
|
l'Blundt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Januar-2018 Sted: Hillewood Status: Offline Point: 163 |
Nej Jacob, det må du da ikke spørge om i en salgstråd.
Hvis du syntes det er for meget, så giv et bud. Ellers bør du vel ikke blande dig i andres forretninger.
|
|
Mvh. l'Blundt
|
|
![]() |
|
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Se, så skete det IGEN på dette forum! Folk tror de er så skide smarte, og går ud fra det ene og det andet.
Jeg er ikke det fjerneste interesseret i at købe den! Jeg påstår ikke at den er ALT for dyr! Jeg undrer mig bare, da min Sony UHP-H1 udover at afspille SACD såmænd også er en glimrende Blu-Ray afspiller - den gav jeg ca. 900,- for på tilbud. Hans er omtrent 20 år gammel. Så jeg er nysgerrig efter at vide mere om, hvad der retfærdiggør den høje pris. Er det en fantastisk maskine? Sjælden? Eftertragtet? Men ok, jeg forstår og respekterer at det ikke er hensigtsmæssigt at spørge om i en salgstråd, så jeg blander mig da bare udenom og ønsker sælger held og lykke med salget.
|
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
![]() |
|
MarkR ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-November-2009 Status: Offline Point: 149 |
@jacobe
Tjek priserne på fx ebay.com. De ligger ret højt, da det er et fint "vintage" produkt. Om det er prisen værd, er op til en selv. Dedikerede SACD afspillere ligger i en meget høj prisklasse, da det er en audiofilt produkt: https://www.av-connection.dk/?CPage=PFeatures&FID=85 Held og lykke med salget.
|
|
![]() |
|
bhaldborg ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2012 Sted: Thisted Status: Offline Point: 393 |
tak skal ha
![]() |
|
Venlig Hilsen
Brian Haldborg mit Setup Vincent SV-237 mkll - Vincent CD-S1.2 Hybrid HDCD Player - Cambridge Audio Azur 851N Network Player - Audiovector M3 Signature |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |