recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Sony SCD-XA333ES
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Sony SCD-XA333ES

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bhaldborg Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-Juni-2012
Sted: Thisted
Status: Offline
Point: 393
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bhaldborg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Sony SCD-XA333ES
    Sendt: 06-Juli-2021 kl. 17:19
dette er en Super Audio Player

virker 100% i orden spiller rigtigt godt

mulig for at høre den spiller inden køb

de 101 krone er som køber skal betaler sendes Med omdeling via GLS

fast er pris 4601

er 101 er fragt

mobil 30 74 60 04 eller via Sms

Vejledninger kan du henter på denne adresse https://www.sony.com/electronics/support/res/manuals/4235/42350665M.pdf

Redigeret af bhaldborg - 06-Juli-2021 kl. 23:24
Venlig Hilsen

Brian Haldborg

mit Setup

Vincent SV-237 mkll - Vincent CD-S1.2 Hybrid HDCD Player -
Cambridge Audio Azur 851N Network Player - Audiovector M3 Signature
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2021 kl. 23:13
Må jeg i al respekt spørge, hvad der retfærdiggør en pris på 4500;-?
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
l'Blundt Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Januar-2018
Sted: Hillewood
Point: 163
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér l'Blundt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2021 kl. 11:21
Nej Jacob, det må du da ikke spørge om i en salgstråd.
Hvis du syntes det er for meget, så giv et bud. Ellers bør du vel ikke blande dig i andres forretninger.
Mvh. l'Blundt
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2021 kl. 11:35
Se, så skete det IGEN på dette forum! Folk tror de er så skide smarte, og går ud fra det ene og det andet.

Jeg er ikke det fjerneste interesseret i at købe den! Jeg påstår ikke at den er ALT for dyr! Jeg undrer mig bare, da min Sony UHP-H1 udover at afspille SACD såmænd også er en glimrende Blu-Ray afspiller - den gav jeg ca. 900,- for på tilbud. Hans er omtrent 20 år gammel. Så jeg er nysgerrig efter at vide mere om, hvad der retfærdiggør den høje pris. Er det en fantastisk maskine? Sjælden? Eftertragtet?

Men ok, jeg forstår og respekterer at det ikke er hensigtsmæssigt at spørge om i en salgstråd, så jeg blander mig da bare udenom og ønsker sælger held og lykke med salget.
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
MarkR Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-November-2009
Point: 149
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MarkR Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2021 kl. 08:44
@jacobe

Tjek priserne på fx ebay.com. De ligger ret højt, da det er et fint "vintage" produkt.
Om det er prisen værd, er op til en selv. Dedikerede SACD afspillere ligger i en meget høj prisklasse, da det er en audiofilt produkt:
https://www.av-connection.dk/?CPage=PFeatures&FID=85 

Held og lykke med salget.
Til top
bhaldborg Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-Juni-2012
Sted: Thisted
Point: 393
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bhaldborg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2021 kl. 16:29
tak skal haHug
Venlig Hilsen

Brian Haldborg

mit Setup

Vincent SV-237 mkll - Vincent CD-S1.2 Hybrid HDCD Player -
Cambridge Audio Azur 851N Network Player - Audiovector M3 Signature
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu