|
S: Sony Vaio 13 Pro |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MikeD ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-August-2008 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 252 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-November-2016 kl. 16:02 |
Hej
Har sådan én lækker sag som jeg overvejer at sælge. BEMÆRK: Kabinettet er lavet i Carbon og det er (så vidt jeg ved) verdens letteste bærbare for sin størrelse. Vejer lige omkring 1kg! Specs.: 13,3-tommer, 1,920x1,080 (Full HD) touch screen i7-4500U CPU 8 GB RAM 256GB SSD Der er windows 10 på. Der medfølger lader og sleeve. Der er kvittering, men den er over 2 år gammel. I første omgang en vurdering, men salg er også en mulighed ved den rette pris ^^ Befinder sig i Aarhus N. Redigeret af MikeD - 19-November-2016 kl. 12:19 |
|
![]() |
|
Swingking ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 915 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hvad regner du med da ca i pris for den ?
|
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
![]() |
|
MikeD ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-August-2008 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 252 |
Tjae, det er jo det :-)
Et sted mellem 4 og 5 tusind havde jeg da håbet på. Men det må jo vise sig om det er for optimistisk. |
|
![]() |
|
ÆNDRET TIL SALGSTRÅD.
Sælges for højeste bud over 4200,- (har et bud på netop dét). Forbeholder mig retten til blablabla. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |