|
S: Sony VPL-HW40ES + Denon X4000 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
slk486 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-August-2017 Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-August-2017 kl. 09:51 |
Hey,
blev anbefalet at sætte tingene til salg her, af en kammerat - derfor den nyoprettede bruger :) Grundet flytning til mindre kår er jeg desværre nødt til at sælge min elskede HW40ES og det meste af mit surround setup. Sony VPL-HW40ES Helt fantastisk 3D SXRD projector i hvid. En af de få seriøse projektorer under 50.000,- Præcis farvegengivelse, høj motion resolution (1080 med film projection), samt lav input lag til gaming. Kommer med ekstraudstyr, som loftophæng, ekstra modul til Bluetooth 3D briller, samt 4 lette aktive Bluetooth 3D briller. De oficielle specs rater pæren til 5000 timer på low/eco. Den har omkring 900 timer. 13.000,- Denon X4000 7.2 kanal surround receiver, med Dolby Pro Logic IIz, Audyssey DSX, DTS Neo:X, 4K passthrough og opskalering fra HD til 4K. Begge dele kan pt stadig ses/høres i 7.2 setup i Ringsted. 5.000,- Begge priser er til forhandling... Redigeret af slk486 - 25-August-2017 kl. 09:52 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |