|
S: Sony Z3 Compact Hvid (Bagside smadret) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4475 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Marts-2015 kl. 15:55 |
Jeg har en Sony Z3 Compact i hvid som jeg desværre har tabt og bagsiden er splintret og pt. er tapet til med flot gul tape.
Øverste 5% af skærmen reagerer desværre heller ikke, og jeg mistænker, at det er pga. tabet. Jeg har ikke undersøgt hvad det koster at få det fixet, men hvis nogle vil have den billigt, og selv stå for reparation, lad mig høre. Befinder sig på Frederiksberg.
|
|
![]() |
|
Danielwj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Jonas.
Jeg giver et forsigtigt bud på en hundrede mand, det er desværre små pebret dele der skal bruges, så mange penge at sætte på spil for en chance. Skulle jeg gå hen og vinde så smid mig en mail på danielwj3@gmail.com :) Mvh. Daniel
|
|
![]() |
|
K_J ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-August-2014 Status: Offline Point: 155 |
Jeg har en z3 compact med revnet skærm og bagside. Det koster ca. 2000,- at få lavet på et forhandler serviceværksted.
|
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
Vil godt give 300 + porto, formoder at der er kvittering og tilbehør med?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |