|
S: Sony Z3 Compact sort med sort style cover |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jonas_R ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 766 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-August-2015 kl. 19:16 |
Sælges 1 stk Sony Z3 Compact i sort med Sony style cover i sort SCR26.
Telefon har været brugt i uges tid og er som ny. Der medfølger org. emballage og kvittering samt lader mm. Telefonen er fra juni 2015. Sælges grundet jeg har valgt at hoppe tilbage på Windows Phone. Befinder sig på østerbro og kan sendes for købers regning med gporto. Pris: 2200 kr.
|
|
![]() |
|
Troelsfilm ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 399 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er bare en voldlækker tlf - købte min i februar og er yderst tilfreds
Troels |
|
![]() |
|
gullip ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Marts-2008 Sted: Udlandet Status: Offline Point: 323 |
Har du en mindstepris?
|
|
![]() |
|
Jonas_R ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 766 |
Du kan sende mig en pm med et bud hvis det er.
|
|
![]() |
|
Up
2000 kr.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |