|
S. Sound Blaster X-FI Elite Pro |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Marts-2015 kl. 12:25 |
Sound Blaster X-FI Elite Pro
Ved ikke hvad jeg kan forlange for det, men det meste skulle være der, har også remote og alt det cd halløj som var med til kortet. Den har virket ude problemer i alt den tid jeg har haft det, udskiftet kun da mit nye gfx dække for den gammeldags pci port jeg skal bruge, og der er ikke andre bundkort eller gfx der kan løse problemet. Så bemærk den køre på normal PCI port, Kræve også ekstra strøm. Har indgange i fronte til Guita, Mic og alt det her. Der følger Cubasis med til at lave musik, så hvis man vil starte med at optaget et eller andet tro jeg det er et fint sted og starte Mp 150.- pp Virker fint i alle Windows Version og Windows 10 (beta) ![]() Redigeret af Benjamin7 - 29-Marts-2015 kl. 12:26 |
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |