|
|
S: sprit ny iPhone 5 16GB hvid [!SOLGT!] |
Besvar
|
| Forfatter | |
JayQ
Bruger
Oprettet: 12-Marts-2012 Status: Offline Point: 237 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: S: sprit ny iPhone 5 16GB hvid [!SOLGT!]Sendt: 19-September-2013 kl. 22:47 |
|
Jeg har lige fået en helt ny iPhone 5 tilbage efter en forsikringssag. Har i mellemtiden købt en ander, så derfor sætter jeg denne til salg. Jeg har hverken brugt hovedtelefonerne eller opladeren, så det er som nyt. Data kablet er det eneste der er blevet brugt. Der kan evt. Medfølge et nyt uoriginalt datakabel. Derudover kan der også medfølge covers og nye skærmbeskyttelse. Telefonen er købt i Telia, og der er 2 nye års reklamationsret på.
Pris: 4000,- Hvis en telefon magen til skal købes i en fysisk butik, er det billigste jeg har set 4600,- i Bilka. Derfor synes jeg prisen er fair. Hvis du er uenig må du komme med et bud. Jeg kan kontaktes på 60701542, Jannik.m@gmail.com, og selvfølgelig herinde. Kan afhentes på Amager, eller sendes på købers regning. Redigeret af JayQ - 21-September-2013 kl. 17:43 |
|
![]() |
|
JayQ
Bruger
Oprettet: 12-Marts-2012 Status: Offline Point: 237 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-September-2013 kl. 21:55 |
|
Har pt. bud på 3500,-
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |