|
S: Squeezebox Boom |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Henrik Nygaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 424 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-September-2015 kl. 18:00 |
Nærmest ny Squeezebox Boom sælges (den har tilbragt ~95% af sit liv i emballagen).
Kan afhentes i Aalborg eller sendes mod forudbetaling. Pris: Sælges til højeste bud ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
mhn ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-April-2013 Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej.
Jeg byder 600,-. Der er langt til Ålborg, så jeg henter den ikke. :-) Mvh Morten |
|
![]() |
|
Henrik Nygaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 424 |
Noteret.
|
|
![]() |
|
iballan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-September-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 89 |
Jeg vil gerne hente den for 600 i Aalborg.
|
|
![]() |
|
mazzoo ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-September-2015 Status: Offline Point: 4 |
800 inkl. fragt
|
|
![]() |
|
DonSilicone ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2006 Status: Offline Point: 331 |
Jeg byder 800 kr afhentet i Aalborg.
|
|
![]() |
|
mazzoo ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-September-2015 Status: Offline Point: 4 |
1000 inkl. fragt
|
|
![]() |
|
Bud er noteret. Ved bud i samme prislag, kommer afhentede (naturligvis) i første række.
Der er åbent for bud til i morgen (torsdag d. 3).
|
|
![]() |
|
Jakob TK ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-September-2015 Status: Offline Point: 6 |
1100 med fragt eller leveret i Viborg eller Vejle
|
|
![]() |
|
1200 inkl. fragt
|
|
![]() |
|
Vi lukker og slukker kl. 22, så jeg kan nå at få den pakket ned og gjort klar til posten (hvis den ender med at skal sendes)
![]() |
|
![]() |
|
Done? :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |