|
S: Squeezebox og Squeezebox boom |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | ||
noerden
Guld medlem Oprettet: 25-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 522 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Byder 300 afhentet for Boom
|
||
Simsalabim[DK]
Guld medlem Oprettet: 18-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 618 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak for yderligere bud. Jeg skal nok lige vende tilbage hurtigst muligt om jeg har den duet liggende.
|
||
emjay6
Bruger Oprettet: 14-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 72 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
350 pp for Boom
|
||
Henrik S-A
Bruger Oprettet: 05-September-2007 Status: Offline Point: 91 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
400 for Boom, afhentet
|
||
Simsalabim[DK]
Guld medlem Oprettet: 18-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 618 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så var jeg på loftet og der var sørme den squeezebox duet, som jeg nok mente skulle være der.
Højeste bud er pt. Rollen75 med 600 kr. for det hele afhentet. Den squeezebox boom i øvrigt virkelig fed. Den har jeg været meget glad for, for den spiller super godt og lige præcis dér har jeg følt, at det har været en downgrade at skifte fra den til Sonos Play 1, der jo også er noget mindre. Jeg lader tråden løbe til i morgen og så bliver solgt samlet eller fordelt på de højeste bud.
|
||
Henrik S-A
Bruger Oprettet: 05-September-2007 Status: Offline Point: 91 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jamen så 650 for alt, afhentet
|
||
Simsalabim[DK]
Funktioner
Tak(0)
|
|
Noteret :)
|
||
noerden
Guld medlem Oprettet: 25-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 522 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvor lang tid lader du auktionen løbe til?
|
||
Simsalabim[DK]
Funktioner
Tak(0)
|
|
Til i aften forestiller jeg mig. |
||
iballan
Bruger Oprettet: 27-September-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 89 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
500,- plus porto for Boom
|
||
Prasmus
Guld medlem Oprettet: 28-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 538 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
250,- afhentet for squeezebox receiveren
|
||
Mikmakker
Ny bruger Oprettet: 20-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
550,- for boombox, Afhentet. Så kan du sælge Duet'en for sig - hvis jeg forstår rigtigt
|
||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |