|
S: Squeezebox Receiver |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
NoNameDesigndk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 625 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Juli-2015 kl. 16:46 |
Hej med jer
Jeg sælger min Squeezebox Receiver, da jeg ikke får den brugt. Jeg har valgt at slukke min NAS og gå all in på Cloud storage, så det betyder, at jeg ikke kan bruge denne mere. Den er som ny. Der følger ikke fjernbetjening med, da jeg har brugt min mobil og tablet til det, og derfor aldrig har købt en. Købt 04-04-2011. Kom med et bud. Lokation: Kalundborg
Redigeret af NoNameDesigndk - 09-Juli-2015 kl. 17:18 |
|
Mvh
Stephen |
|
![]() |
|
Tonni ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2014 Sted: Randers Status: Offline Point: 9 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvilken stand er den i? Er dokumentationen med? Og er den registreret hos logitech? Hvis den er registreret der inde, skal den så ikke slettes i profilen for at kunne overdrages?
Påtænker den skal arbejde med en Synology nas, og har fået fortalt den skal tilmeldes en profil for det vil arbejde sammen..? Kan den sendes? Jeg bor i Randers. Med venlig hilsen Tonni |
|
![]() |
|
NoNameDesigndk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 625 |
Hej Tonni
Jeg vil mene den er som ny. Dokumentationen smed jeg ud for nylig, da jeg aldrig havde brugt det. Jeg må ærligt indrømme, jeg kan ikke huske hvordan jeg tilmeldte den, om det var serveren eller afspilleren der blev tilmeldt, men jeg kan sagtens gå ind og slette den fra min profil. Jeg tror dog ikke den er låst til noget. Ja det kan den. Du bestemmer fragttypen og dermed ekstra prisen. |
|
Mvh
Stephen |
|
![]() |
|
Tonni ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2014 Sted: Randers Status: Offline Point: 9 |
Hej igen.
Og mange tak for info! Jeg er lidt klemt i denne måned. men hvis den er der til den første, byder jeg 175 plus 75 til gls. Med venlig hilsen Tonni |
|
![]() |
|
Korkia ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-April-2007 Status: Offline Point: 49 |
Jeg byder gerne 300, plus forsendelse til Frederiksberg.
|
|
![]() |
|
Hej
Hvad siger I til 400 + fragt? |
|
Mvh
Stephen |
|
![]() |
|
Korkia ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-April-2007 Status: Offline Point: 49 |
Uden fjernbetjening vil jeg ikke gå højere end 300 plus forsendelse.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |