|
S: Squeezebox Touch og Ultimate Ears Triple fi 10 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Elmstrom ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2011 Sted: Danmark, Århus Status: Offline Point: 316 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Februar-2013 kl. 16:09 |
Ultimate Ears Triple fi 10:
Jeg blev aldrig rigtigt forelsket i dem, og mangler penge :) De er købt for 3 uger siden, som refurbished og de er i 100% stand, med original indpakning og tilbehør. Jeg har brugt dem under 10 timer. Pris: 1000 kr. plus porto Sted: Århus Squuzebox Touch: *Solgt til damkel* Skifter system, derfor sælges min trofaste Touch. Den er købt lige da de kom på markedet. Pris: 1000 kr. plus porto Sted: Århus Bud modtages på det begge dele og jeg forbeholder mig retten til alt. Redigeret af Elmstrom - 07-Februar-2013 kl. 16:55 |
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvordan er standen på din Touch? Ridser? Stået i røg? Defekt skærm?
|
|
![]() |
|
Elmstrom ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2011 Sted: Danmark, Århus Status: Offline Point: 316 |
Standen er god, men den er brugt, så der er masser små ridser på selve touch skærmen. Hvilket er uundgåeligt, medmindre man ikke rør ved sin touch. Uden for skærm området, er der en lidt dyber rids, men ikke noget man kan se på afstand.
Den har kun haft mig som ejer, og har aldrig været ud sat for røg. Skærmen er selvfølgelig ikke defekt på nogle måder. Har prøvet at tage nogle billder, men er ikke nemt at fange.. Men man kan måske se at det er kun når skærmen er slukket, man kan se ridserne. https://skydrive.live.com/redir?resid=73ABC44696774C11!19768&authkey=!AMKvfKGp8Q1Mwi8 https://skydrive.live.com/redir?resid=73ABC44696774C11!19769&authkey=!AFPC164HIT0piIo Redigeret af Elmstrom - 03-Februar-2013 kl. 14:50 |
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Hej Elmstrom
Har du mulighed for at uploade billederne andetsteds? Jeg kan desværre ikke se dem via Skydrive. |
|
![]() |
|
![]() ![]() |
|
![]() |
|
henningdalgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1686 |
mener at have set en touch gå til 8-900 herinde, så 1200 er måske i overkanten, alder og ridser taget i betragtning. Byder 800, så er vi da i gang:-)
|
|
![]() |
|
Derfor bud er velkommende, 800 er noteret
|
|
![]() |
|
Hvor længe lader du den køre?
|
|
![]() |
|
Der er ikke noget slut tidspunkt, det er ikke en aktion.
Men kan da lave en Køb-Nu-Pris på 1000 kr. plus porto. Andre bud vil blive overvejet, men ikke nødvendigvis solgt til. Redigeret af Elmstrom - 04-Februar-2013 kl. 19:18 |
|
![]() |
|
Byder 900 + porto
|
|
![]() |
|
900 er tæt på målet.
Håber der er en som vil smide de 1000 og erhvere sig en fin squeezebox touch. Kan sendes med GLS for 50 kr. |
|
![]() |
|
damkel ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 153 |
Byder 1000 henter den her i Århus
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |