|
S: Stewart lærred + projektor |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
sphinx ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Juli-2011 Status: Offline Point: 170 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Februar-2021 kl. 12:44 |
Jeg købte for en del år siden et brugt Stewart Firehawk lærred - tab tension, motoriseret.
Af forskellige grunde fik jeg aldrig monteret det/testet, og det har således ligget i nogle år uden at blive anvendt / rullet ud. Har sådan et produkt fortsat en værdi? Eller tager det skade af at ligge så længe - og kan det evt. betale sig at skifte dug? Håber der er nogen herinde der kan byde ind med lidt erfaringer :) Edit: Ændret fra vurdering til salg 23/3-21 Lærredet kan evt. sælges med en Sanyo PLV-Z700 full hd projektor uden fjernbetjening. Jeg har selv købt projektoren brugt, og ved derfor ikke om det er første eller anden pære den kører på. Herudover har jeg et loftbeslag, som burde kunne bruges med projektoren. Redigeret af sphinx - 23-Marts-2021 kl. 10:07 |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7238 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
for at vurdere skal der flere ting frem.
Vigtisk størrelse og stand. Det kan jo have tage skade af opbevaringen og derved tæt på 0 værd Så pak det ud og vurder stand
|
|
![]() |
|
Tak for tippet!
Det giver jo naturligvis god mening - det er bare lige med at finde et sted at hænge det op, så det kan blive rullet ud. Jeg vender sikkert tilbage efter flere råd, når jeg lige har fundet en løsning. |
|
![]() |
|
Update:
Fandt endelig en måde at få lærredet hængt op ![]() Så vidt jeg kan se er dugen i super stand! Der er lidt buler helt ude i kanten af den sorte dug - der hvor tension-snoren er sat på dugen. Men disse går max et par cm ind på dugen - og er ikke i nærheden af det grå "billed-felt". Diverse mål - 92" Firehawk: Kassette: Bredde ca 250cm Dug: Bredde ca 225cm Højde ca 162cm Dropdown ca 40cm Gråt felt Bredde ca 203cm Højde ca 114cm Det er som sagt motoriseret med trådløst link/trigger til powerkabel til projektor. Jeg beklager de lidt alternative kamera-vinkler - men det var på denne måde vi kunne få hængt lærredet op ![]() ![]() ![]() ![]() Håber der er nogen der kan give en vurdering ud fra ovenstående! |
|
![]() |
|
Kasperhawk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Februar-2021 Status: Offline Point: 23 |
Ved du hvad gain lærred har?
Alternativt hvilken model kode af Grey, så fx G1, så G2 osv. Vh Kasper
|
|
![]() |
|
#Kasper
Skal lige prøve at se om det er angivet på label på kassetten - jeg vender tilbage med svar i aften |
|
![]() |
|
Kan ikke umiddelbart se anden angivelse end “Firehawk” vedr screen, desværre.
Ved ikke om det så er den oprindelige model?
|
|
![]() |
|
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
Har du nogen idé om hvad du vil have for det?
|
|
![]() |
|
MarkR ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-November-2009 Status: Offline Point: 149 |
Hvor henne i landet befinder det sig?
|
|
![]() |
|
Tænker hbo 1500,-
Lærredet befinder sig i Aalborg. Jeg har pillet det ned igen, men glemte at teste selve link delen - testede kun at motoren fungerede perfekt, så såfremt det har interesse skal jeg nok lige hænge det op igen, og få dobbelt checket det infrarøde link :)
|
|
![]() |
|
MarkR ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-November-2009 Status: Offline Point: 149 |
I og med at der intet model nummer er på lærredet, så sender jeg et bud på 1000 afhentet.
|
|
![]() |
|
#MarkR:
Vi kan mødes på halvvejen (prismæssigt) og sige 1250,-. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |