|
S: Stewart StudieTek 106" lærred |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mr. Anderson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Esbjerg,Denmark Status: Offline Point: 772 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Januar-2017 kl. 14:06 |
Jeg købte et lærred for noget tid siden med en fejl i form af en lille risse på ca. 1 cm omkring 10 cm fra bunden.
Ideen var at lave en ny ramme som var lidt mindre og monterelærred her på og på den måde få en reference lærred til spotpris. Det blev desværre ved ideen og mit bio projekt er skrottet pga mangel på interesse og kroner efter hus renovering. Lærred er Stewart StudieTek 130G3 106" uden ramme. Link til Stewart Er pakket sammen i original emballage og kan derfor fint fragtes for egen regning. En nyt lærred magen til uden ramme ligger på knap 11000 kr sidst jeg tjekkede. Tænker 2000,- ikke er for meget at forlange. Billeder: Link til dba |
|
LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
|
|
![]() |
|
Mr. Anderson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Esbjerg,Denmark Status: Offline Point: 772 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
op
|
|
LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
|
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
Hej.
Har du det stadig ? :) |
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
henningdalgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1686 |
solgt?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |