|
S: Streacom F1CS WS EVO Sølv kabinet |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Korsbæk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 276 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-August-2015 kl. 21:38 |
Hej
Jeg sælger hermed mit HTPC kabinet, da det ikke bliver brugt længere. Står i original kasse med alt originalt tilbehør. Der medfølger medfølger streacoms IR-reciever. Pris HBO 500,- Befinder sig i Auning.
|
|
![]() |
|
Zulu ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 775 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad med PSU? Er den med?
|
|
![]() |
|
Korsbæk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 276 |
Nej jeg har brugt et bundkort der brugte en bærbar pc strømforsyning derfor er har jeg ikke streacoms strømforsyning.
|
|
![]() |
|
Op igen
|
|
![]() |
|
Danielwj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
Hej Korsbæk.
Umiddelbart ser det ud til det er en udgået model, og sidste pris var 458 kr hos proshoo. Hvis du er interreseret byder jeg 200kr, budet er dog kun gældende hvis jeg løber med din bundkort pulje også. Mvh. Daniel |
|
![]() |
|
Solgt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |