recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Streacom F1CS WS EVO Sølv kabinet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Streacom F1CS WS EVO Sølv kabinet

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Korsbæk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Korsbæk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Streacom F1CS WS EVO Sølv kabinet
    Sendt: 15-August-2015 kl. 21:38
Hej

Jeg sælger hermed mit HTPC kabinet, da det ikke bliver brugt længere.

Står i original kasse med alt originalt tilbehør.

Der medfølger medfølger streacoms IR-reciever.

Pris HBO 500,-

Befinder sig i Auning.
Til top
Zulu Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2005
Point: 775
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zulu Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2015 kl. 19:50
Hvad med PSU? Er den med?
Til top
Korsbæk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Korsbæk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2015 kl. 21:13
Nej jeg har brugt et bundkort der brugte en bærbar pc strømforsyning derfor er har jeg ikke streacoms strømforsyning.
Til top
Korsbæk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Korsbæk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2015 kl. 08:45
Op igen
Til top
Danielwj Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Marts-2007
Point: 157
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Danielwj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2015 kl. 09:37
Hej Korsbæk.
Umiddelbart ser det ud til det er en udgået model, og sidste pris var 458 kr hos proshoo.
Hvis du er interreseret byder jeg 200kr, budet er dog kun gældende hvis jeg løber med din bundkort pulje også.

Mvh. Daniel
Til top
Korsbæk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Korsbæk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2015 kl. 22:05
Solgt.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu