recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Studiebærbar
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Studiebærbar

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Portuz Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-Juni-2012
Sted: Storkøbenhavn
Status: Offline
Point: 163
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Portuz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2015 kl. 14:38
Lader den løbe lidt endnu.
Til top
basillus Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-Maj-2014
Point: 130
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér basillus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2015 kl. 11:41
Hej, hvor længe "er lidt endnu"? ;0)
Til top
Portuz Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Portuz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2015 kl. 22:59
Har bud andet sted på 2200, så ja, lidt endnu :)
Til top
basillus Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-Maj-2014
Point: 130
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér basillus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2015 kl. 12:06
Godt så. For så er der ingen grund til, at jeg spilder min tid mere med at holde øje med denne tråd
og hvis det havde været mig, så havde jeg nu været ærlig og fortalt, at den også var sat til salg andre steder...men så bliver man jo heller ikke bundet af at sælge den til den højstbydende i eksempelvis denne tråd...
Til top
Portuz Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Portuz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2015 kl. 16:52
solgt.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu