recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Subwoofer, MKsound
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Subwoofer, MKsound

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Preps Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-December-2004
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 456
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Preps Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Subwoofer, MKsound
    Sendt: 25-November-2014 kl. 20:38

Pga. ændrede behov sælger jeg min SB-12 subwoofer. Elegant og velspillende 12" subwoofer fra velkendte MK Sound.

Minimalt brugt til film, og da jeg har haft 2 stk. 12" subwoofere, har de aldrig været spillet hårdt.

Sort Pianolak.

M&K’s subwoofere er kendte for at levere en unik kombination af kælderdyb bas, ekstrem præcision og en meget høj lydkvalitet ved højere frekvenser som gør sammenhængen med satellit-højttalerne særdeles overbevisende. SB 12 gør disse dyder tilgængelige i en prisklasse hvor de fleste kan være med, endda i en relativt kompakt indpakning. Hvad kan man ellers ønske sig?

SB 12 består af en enkelt 12” enhed drevet af en traditionel klasse A/B forstærker af M&K’s eget design. A/B teknikken er valgt fordi det ganske enkelt matcher enheden bedst, og giver den bedste kontrol over enhedens udsving. Takket være enhedens høje følsomhed leveres heftige lydtryk, og SB 12 kan således benyttes i alt fra helt små rum til store stuer, med godt resultat!

Er i Odense, men kører dagligt imellem Odense og Kolding!

HBO: 2800,-

Til top
renep Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Marts-2008
Sted: Vestsjælland
Point: 230
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér renep Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2014 kl. 22:34
Den ku' jeg da godt hente på lørdag til kr. 2.800
Til top
Preps Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Preps Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2014 kl. 22:41
Modtaget, jeg lader den lige køre til fredag ...
Til top
renep Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér renep Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2014 kl. 18:14
Hej igen
Nu jeg kigger nærmere på billedet på en "stor skærm" ser jeg at fronten er smadret. Synes ikke det er god stil ikke at nævne det i teksten, så jeg trækker mig igen.
Held og lykke med salget.
Til top
Preps Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Preps Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2014 kl. 18:16
Øhhh, hvad snakker du om??
Til top
fausing Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Januar-2012
Sted: Svendborg
Point: 1646
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fausing Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2014 kl. 18:24
Det er stolen der spejler sig i piano lakken.
Dårlig stil er at komme med ubegrundede beskyldninger.
Mvh. Fausing
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Point: 1333
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2014 kl. 19:01
Syntes også det er svært at få øje på noget...
Til top
MulleB Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-November-2013
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MulleB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2014 kl. 19:07
Oprindeligt skrevet af renep renep skrev:

Hej igen
Nu jeg kigger nærmere på billedet på en "stor skærm" ser jeg at fronten er smadret. Synes ikke det er god stil ikke at nævne det i teksten, så jeg trækker mig igen.
Held og lykke med salget.

det var det da noget af en besked at komme med, havde det ikke været bedre du spurgte om det var billedet der snyder, eller der virkelig var noget galt med subwooferen.
Til top
Preps Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Preps Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2014 kl. 19:18
Den fejler naturligvis intet, ellers var det selvfølgelig nævnt i teksten.
Det er både stolen og mit store korpus der spejles i lakken 😉
Til top
therazz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Januar-2010
Sted: DK
Point: 529
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér therazz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2014 kl. 19:27
Stærkt ReneP :-)
Til top
renep Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér renep Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2014 kl. 21:38
Så er det da også på plads med en uforbeholden undskyldning
Vi må så se om der kommer andre på banen inden fredag og ellers tage den derfra.
Til top
Bruger udmeldt 35 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 28-Juli-2008
Point: 3673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2014 kl. 05:04
Jeg havde tænkt mig at byde, indtil jeg på sidste billede så at der er blevet tegnet en grim potteplante til venstre for subforstærkeren.
Kan godt være det er bagpå subben, men fandme dårlig stil ikke at nævne det..!

Redigeret af strecker - 27-November-2014 kl. 05:11
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu