|
S: Subwoofer, MKsound |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Preps ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-December-2004 Sted: Odense Status: Offline Point: 456 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-November-2014 kl. 20:38 |
Pga. ændrede behov sælger jeg min SB-12 subwoofer. Elegant og velspillende 12" subwoofer fra velkendte MK Sound. Minimalt brugt til film, og da jeg har haft 2 stk. 12" subwoofere, har de aldrig været spillet hårdt. Sort Pianolak. SB 12 består af en enkelt 12” enhed drevet af en traditionel klasse A/B forstærker af M&K’s eget design. A/B teknikken er valgt fordi det ganske enkelt matcher enheden bedst, og giver den bedste kontrol over enhedens udsving. Takket være enhedens høje følsomhed leveres heftige lydtryk, og SB 12 kan således benyttes i alt fra helt små rum til store stuer, med godt resultat! Er i Odense, men kører dagligt imellem Odense og Kolding! HBO: 2800,- |
|
![]() |
|
renep ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Marts-2008 Sted: Vestsjælland Status: Offline Point: 230 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den ku' jeg da godt hente på lørdag til kr. 2.800
|
|
![]() |
|
Preps ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-December-2004 Sted: Odense Status: Offline Point: 456 |
Modtaget, jeg lader den lige køre til fredag ...
|
|
![]() |
|
renep ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Marts-2008 Sted: Vestsjælland Status: Offline Point: 230 |
Hej igen
Nu jeg kigger nærmere på billedet på en "stor skærm" ser jeg at fronten er smadret. Synes ikke det er god stil ikke at nævne det i teksten, så jeg trækker mig igen. Held og lykke med salget. |
|
![]() |
|
Øhhh, hvad snakker du om??
|
|
![]() |
|
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
Det er stolen der spejler sig i piano lakken.
Dårlig stil er at komme med ubegrundede beskyldninger. Mvh. Fausing |
|
![]() |
|
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1333 |
Syntes også det er svært at få øje på noget...
|
|
![]() |
|
MulleB ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
det var det da noget af en besked at komme med, havde det ikke været bedre du spurgte om det var billedet der snyder, eller der virkelig var noget galt med subwooferen. ![]() |
|
![]() |
|
Den fejler naturligvis intet, ellers var det selvfølgelig nævnt i teksten.
Det er både stolen og mit store korpus der spejles i lakken 😉 |
|
![]() |
|
therazz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 529 |
Stærkt ReneP :-)
|
|
![]() |
|
Så er det da også på plads med en uforbeholden undskyldning
![]() Vi må så se om der kommer andre på banen inden fredag og ellers tage den derfra. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Jeg havde tænkt mig at byde, indtil jeg på sidste billede så at der er blevet tegnet en grim potteplante til venstre for subforstærkeren.
Kan godt være det er bagpå subben, men fandme dårlig stil ikke at nævne det..! Redigeret af strecker - 27-November-2014 kl. 05:11 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |