|
S: Subwoofer, MKsound |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
therazz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 529 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
@Strecker: I like.. :-)
|
|
![]() |
|
Chaospling ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 553 |
Hehe jeg kan da godt forstå, at hvis man kommer til den konklusion, at fronten er smadret, så vil man som mulig køber da blive lidt irriteret over, at det ikke nævnes.Held og lykke med handlen begge to.
|
|
![]() |
|
renep ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Marts-2008 Sted: Vestsjælland Status: Offline Point: 230 |
Ja, hvis man er lidt stresset og lige ser billedet, syntes jeg jo dengang at det så smadret ud, men med lidt "ro på" og I bagklogskabens klare lys, var min kommentar ude I hampen - og derfor også den tidligere undskyldning. Det var der sikkert mange der kunne lære lidt af herinde.
@Preps: Nu må jeg konstatere, at indlægget har haft megen opmærksomhed - dog ikke af købere - så jeg vil bede dig overveje om du nu vil gennemføre salget, så jeg kan hente den på lørdag, eller jeg i stedet skal på "Black Friday" jagt efter et alternativ. Send en PM med telefondetaljer hvis vi skal afslutte handlen I aften. |
|
![]() |
|
Preps ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-December-2004 Sted: Odense Status: Offline Point: 456 |
Jeg beklager jeg ikke fik meldt tilbage i går, men det var desværre ikke lige muligt.
Jeg vælger PT. at udsætte salget af subwooferen.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |