|
S: Subwoofer SVS SB12-NSD |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
SandSand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Valby Status: Offline Point: 525 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Juli-2015 kl. 12:57 |
Sælger en SVS SB12-NSD i mat sort.
Kan ses og hentes i Valby eller sendes på købers regning (225-250 kr.). HBO 2000,- |
|
![]() |
|
MulleB ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hvad er alderen?
|
|
![]() |
|
SandSand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Valby Status: Offline Point: 525 |
Ukendt, da jeg selv har købt den brugt. Men jeg gætter på maks 4 år, da det er den udgave med den nye enhed i.
Den er i rigtig god stand. Ingen skrammer eller noget.
Har også de originale kasser. |
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
Du skulle ikke være interesseret i en dali Fazon sub;)?
|
|
![]() |
|
ellers tak :)
|
|
![]() |
|
thomnico ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Albertslund Status: Offline Point: 494 |
kan man komme forbi og se/høre den en af de kommende aftener?
|
|
![]() |
|
thomnico det kan du sagtens. Til info har Decolour kl. 10:30 budt 2000 pp.
|
|
![]() |
|
thomnico ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Albertslund Status: Offline Point: 494 |
pb sendt
|
|
![]() |
|
Modtager stadig bud.
|
|
![]() |
|
Fedt jeg lige kunne kigge forbi, jeg byder så 2100 afhentet
|
|
![]() |
|
Decolour ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 214 |
2500 budt plus fragt
Mvh Kim l. Poulsen |
|
![]() |
|
Et bud fra mig på 2600 afhentet
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |