|
S: Subwoofere |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
nAlen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2009 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 609 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Juni-2013 kl. 18:37 |
Jeg rydder lige en smule op (og rokerer rundt i stuen) så der skal sælges lidt mere fra og skiftes ud..
1 stk SVS PB10NSD En absolut velvoksen sub der kan sit kram... Kan sætte bunden hos selv de mest kræsne filmentusiaster, og i prisklassen er der vel egentligt kun SVS' andre modeller som konkurrenter... Jeg er selv 2. ejer, og den fremstår absolut fejlfri. Emballage haves ikke, og den vejer en del, så det er enten afhentning eller levering efter aftale.. Billeder mv kan fremtrylles hvis det er nødvendigt SVS SOLGT 2 stk Peerless XLS 10" enheder Glimrende enheder der kan spille i selv ret små kabinetter. Det er enkeltspole 4ohms enheder som jeg har brugt i diverse bilsubwoofere.. Ideelle til folk der vil ha god bas i bilen til billige penge.. Jeg er 2. ejer af begge enheder, som fremstår fejlfri og velholdte.. Afhentning eller levering efter aftale HBO: 300 pr stk. Det hele befinder sig i Hjørring - Nordjylland, og jeg kan fanges i tråden, pr pm eller tlf 51357476 Billeder: https://www.dropbox.com/sh/7phr8246iwftdm7/ARrsTWPSEw
Redigeret af nAlen - 13-Juni-2013 kl. 17:00 |
|
![]() |
|
nAlen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2009 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 609 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bump :-)
|
|
![]() |
|
LarsGeisler ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 398 |
Hvor gammel er subben?
Hvad var nyprisen? Med venlig hilsen Lars |
|
![]() |
|
Så vidt jeg lige husker er den fra 08 eller 09, modellen blev ændret lidt i slut 09, og min er den gamle udgave..
Nyprisen var omkring en 5500-6000
|
|
![]() |
|
LarsGeisler ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 398 |
Hvad siger du til 2.000 for subben?
|
|
![]() |
|
Havde nok håbet på en lille smule mere, men noterer det og lader den kører nogen dage endnu, så må vi se hvad der sker..
Der er kommet et par bytteforslag på pm.. Modtager gerne flere af dem også :)
|
|
![]() |
|
Da jeg har præsteret at smide alle mine privatbeskeder i skraldespanden, bedes spørgsmål/bud/bytteforslag der er leveret via dette, (som jeg endnu ikke har svaret på), venligst afsendes igen :)
|
|
![]() |
|
SVS Sub: Reserveret.
hbor redigeret på de 2 peerless enheder.. - Måske de egner sig mere til et bilstereoforum ? :) Redigeret af nAlen - 12-Juni-2013 kl. 21:58 |
|
![]() |
|
Ghystro ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-August-2011 Status: Offline Point: 66 |
Hej,
Kunne måske godt være interesseret i de 2 XXLS enheder - det er vel ikke med alumembran? Går ud fra der ikke er vilde brugsspor, når du skriver de er fejlfrie og velholdte? Kan du evt. ligge et par hurtige billeder op?
|
|
![]() |
|
Det er de rigtige enheder, ingen alu her :-)
Ud over lidt støv er der intet i vejen med dem, og kan da godt lige trylle et par billeder frem i eftermiddag engang :-) |
|
![]() |
|
svs solgt, billeder af peerless enhederne kommer om 10 minutters tid :)
|
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Hov.... Fejl
![]() BS Redigeret af Bschmidt - 13-Juni-2013 kl. 17:18 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |