|
S: Surface 2 64GB |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Elmstrom ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2011 Sted: Danmark, Århus Status: Offline Point: 316 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Maj-2015 kl. 17:00 |
Surface 2 64GB + keyboard cover = 1000 kr.
Er i fin stand og ingen ridser i skærmen (har mest bare ligget/stået på skrivebordet). Det er en US model så den har US keyboard og en adaptor til strømforsyningen. kan sendes eller afhentes i Aarhus. Redigeret af Elmstrom - 12-Maj-2015 kl. 08:12 |
|
![]() |
|
matv88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Status: Offline Point: 1149 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
rt eller pro?
|
|
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
|
|
![]() |
|
stefthom ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
Den napper jeg.
S, Aalborg
|
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Hvis der er tale om Pro, vil jeg gerne byde mere end din HBO. Bor selv i Aarhus.
|
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
nu er der jo ingen hbo, men en fast pris på 1000 kr |
|
![]() |
|
Swingking ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 915 |
er også interseret i den ...
|
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
![]() |
|
Elmstrom ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2011 Sted: Danmark, Århus Status: Offline Point: 316 |
Det er en Surface 2, tror ikke man kan få en surface pro 2 med 64gb harddisk
Men jeg går ud fra den er solgt til stefthom |
|
![]() |
|
Swingking ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 915 |
blev den solgt eller hvad ? for nemlig interseret i den hvis det var
|
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
![]() |
|
Vi er i gang med at handle, jeg har bare haft meget lidt fritid til at svare på stefthom's beskeder :)
Skal nok skrive til dig, hvis han hopper fra igen. |
|
![]() |
|
Lyder godt du giver bare lyd så hvis det er.
|
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |