|
S: Surface 3, philips HUE, PS Vita mm. |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |||
Kenne ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Maj-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 93 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Januar-2016 kl. 15:09 |
||
Jeg har lidt forskelligt jeg gerne vil sælge, hvis jeg kan få en god pris: PS Vita (PCH-2000 Slim) Inkl. metal gear solid HD-Collection Købt hos amazon.co.uk, (Der medfølger dansk lader) Perfekt stand. Acer aspire one med 3G+bluetooth opgraderet til 4gb ram (D150-1BGK) UDEN OS, (Der er en produkt key til XP OEM på bagsiden) Der er lidt overflade ridser, men fungerer ellers perfekt. Ipod nano 6G 8g Fungerer fint, er uden ladekabel. Philips HUE 1 stk dimmer switch (Solgt) 3 stk E27 farve (Solgt) Surface 3 128 gb 4 gb ram, inkl tastatur og pen og 64 gb micro sd kort. Garantien holder til 28/07-2017, der er en sort decal på bagsiden og på siden. I kan byde her i tråden, jeg forsøger at tjekke tråden jævnligt, hvis der skulle være spørgsmål. Alle tingene kan afhentes i 2770 Kastrup, eller sendes efter aftale. Redigeret af Kenne - 14-Januar-2016 kl. 13:25 |
|||
![]() |
|||
FlyingHippo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2016 Sted: --- Status: Offline Point: 169 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Hvad er din MP på HUE-switchen/pærerne?
|
|||
![]() |
|||
Kenne ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Maj-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 93 |
||
Vil du uddybe hvad "MP" er? Så skal jeg gerne undersøge det.
|
|||
![]() |
|||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7240 |
||
Hvor gammel er dine Hue pærer ?
|
|||
![]() |
|||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7240 |
||
MP. Plejer at betyde mindste pris |
|||
![]() |
|||
||
De er fra septemper 2015, købt hos lampeguru.dk
|
|||
![]() |
|||
||
Jeg tænker 300,- stykket for pærene og 100,- for switchen
|
|||
![]() |
|||
||
Tak
|
|||
![]() |
|||
Space-Ace ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2015 Status: Offline Point: 62 |
||
har du en MP på Surface pro 3?
|
|||
![]() |
|||
||
Det er ikke en "Pro", men "kun" en Surface 3, jeg tænker omkring 5000,- for hele pakken.
|
|||
![]() |
|||
Marco ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 334 |
||
Byder 500,- for hele HUE-pakken
|
|||
![]() |
|||
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
||
Byder 550,- for hue pakken.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |