|
S: Synology NAS DS212j |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-November-2014 kl. 20:11 |
Synology Diskstation DS212j sælges.
Perfekt stand og virker perfekt. Sælges grundet opgradering til større Synology. ![]() Befinder sig i Nordsjælland/Frederikssund. Fast pris 700,- plus evt. porto.
Redigeret af Pallec - 11-November-2014 kl. 20:14 |
|
![]() |
|
Steffen32 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Sted: Hadsten Denmark Status: Offline Point: 772 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Byder 500,00 plus porto. Jeg ved godt det er under prisen, så du ignorere bare buddet, hvis du syntes det er for lidt :-) |
|
![]() |
|
SMS ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2005 Sted: Ølstykke - DK Status: Offline Point: 123 |
Hvor gammel er den ?
|
|
/ Venlig hilsen Søren.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
Kan ikke helt huske hvornår jeg købte den, men ca. 1½ -2 år.
|
|
![]() |
|
Op
![]() |
|
![]() |
|
videbæk24 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-November-2012 Status: Offline Point: 12 |
tillader mig og byde 550 afhentet i morgen.... - ved godt du siger fast pris.. men det er et forsøg værd
|
|
![]() |
|
Det er da et forsøg værd ![]() Men, jeg synes nu min pris er fair og har ikke travlt med at sælge den.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |