|
S. Synology RACK VERSION |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-April-2015 kl. 08:14 |
Hej med jer.
Da jeg stå og skal til at bygge om har jeg et problem med min "Rack" de næste par år, og tænker at det nok er bedre jeg skille mig af med det istedet for det bare stå. Det drejer sig om Synology RS812 ca 2 år gammel Synology RX410 ca 1 år gammel 9 stk 2TB Seagate mellem 1 til 2 år gammel 1 stk 1TB Seagate Ukendt Hvad siger i, kan det give 4-5000?
|
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
KeeZor ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-August-2010 Sted: DK, Hvidovre Status: Offline Point: 387 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det bør du sagtens kunne få for det.
Hvis jeg ikke selv havde rackserver, havde jeg gerne givet den pris for det :) |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Hej Benjamin - 4-5K med diske er nok i den rigtige størrelsesorden.
Smed du egentlig nogensinde billeder op af din færdige tv-stue? :-) |
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
Nej Claus_jac det kom jeg aldrig til, skal lige se om jeg kan finde lidt før og efter billeder
|
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |