|
S: system audio xp 60 (mantra) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-August-2012 kl. 14:34 |
Sælger måske disse i hvid, absolut mint. Kvit og kasser haves. Ca et halvt år gammel eller lidt mere... 7 års garanti. Passet og plejet som et barn. Nypris 14.000
Det er en mantra model i pænere kabinet, kan stilles tæt op ad mur. Spiller godt! Realistiske bud, sælger hvis jeg syntes jeg kan få en passende pris. |
|
![]() |
|
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har i øvrigt også Comet center, jiffy som baghøjttaler og sub 175 alt i hvid og ca et år gammel. Ingen kasser kun kvit. ;)
Disse kan evt sælges og hvis jeg opnår den rigtige pris, og hvis jeg får bud på xp 60'erne.. Skambud frabedes... |
|
![]() |
|
Up ;)
|
|
![]() |
|
kjeld69 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 120 |
Kunne godt være interesseret vil bare lige sige at der lige er gået et sæt andetsteds for 6500,- kan fås fra nye til 10,500 med lidt forhandling i Ktradio.
Ved ikke om det er meget under hvad du regnede med
|
|
![]() |
|
Jo, havde ikke set sa kørte summer sale, så tror hellere jeg må vente til efter august med at sælge ;)... 6500 vil være idioti at sælge dem til, når de er et halvt år gamle. (ikke at jeg bebrejder dig ;))
Havde regnet med omkring 8-9.000 kr... ;) |
|
![]() |
|
kjeld69 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 120 |
Hejsa
Hvad siger du til en 7000-7500
Hilsen
Kjeld
|
|
![]() |
|
Hej Keld. Desværre for lidt. ;) de er ikke engang 1 år gamle, så halv pris kommer ikke på tale ;) god aften...
|
|
![]() |
|
Badsted ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |