recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Taiyo Yuden JVC DVD-R 16x Thermal Retransfer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Taiyo Yuden JVC DVD-R 16x Thermal Retransfer

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
sorensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Februar-2007
Status: Offline
Point: 450
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sorensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Taiyo Yuden JVC DVD-R 16x Thermal Retransfer
    Sendt: 21-Juni-2013 kl. 15:55

598 stk Taiyo Yuden JVC DVD-R 16x Thermal Retransfer White Full Face Printable

5 spindler med 100 stk i hver
1 spindel med 98 stk i.

Det er verdens bedste dvd-r skiver. man får ikke noget der er bedere.

400 kr pr spindel

Redigeret af sorensen - 21-Juni-2013 kl. 15:56
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sorensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2013 kl. 00:38
kom frisk
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Point: 1700
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2013 kl. 06:35
Jeg tror du skal lidt ned. Jeg kan selv nemt skaffe dem for 300 kroner spindlen fra England og jeg er ikke engang sikker på, at det er det billigste man kan få dem til.

Du bør også angive, hvor du bor, for chancen er, at der for køber alligevel ryger porto oven i.
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sorensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2013 kl. 09:05
Frederikshavn og jeg betaler portoen
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2013 kl. 09:46
Så virker det faktisk rimeligt nok. Skal jeg lige gruble over. Er der for øvrigt en grund til, at du foretrækker DVD-R frem for DVD+R?
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sorensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2013 kl. 10:59
det har jeg altid hørt det er det bedste format
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2013 kl. 13:08
Teknisk set er DVD+R lidt bedre (bl.a. bedre fejlkorrektion), men der er ikke de helt store forskelle. DVD-R er dog det "originale" format, så hvis man har en tudsegammel afspiller, så er chancen for at den kan afspille en DVD-R (ca. 96%) frem for en DVD+R (ca. 87%) lidt større.

Anyway, forskellene har ikke haft den store relevans de sidste 7-8 år, om noget. Jeg spurgte egentlig bare af ren nysgerrighed. :)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu