|
S: Terratec Cinergy C PCI HD CI Tuner |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-Oktober-2012 kl. 21:20 |
Terratec Cinergy C PCI HD tuner med CI slot sælges.
Komplet sæt med IR modtager og fjernbetjening samt software. 32-bit drivere til Windows XP, Windows Vista, Windows 7 og Windows 8 (kan downloades) 64-bit drivere til Windows Vista, Windows 7 og Windows 8 (kan downloades) Kan via software afspille HD og SD kanaler med MPEG4 Højeste bud over 350 kr + porto Befinder sig i Storkøbenhavn området. ![]() Redigeret af Cyberguyen - 31-Oktober-2012 kl. 22:09 |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10508 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er der gennemsløjfning af antennesignal, eller hvad skal den anden antennetilslutning bruges til?
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Ja, det er gennemsløjfning af signalet.
|
|
![]() |
|
Agent Orange ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-Januar-2012 Status: Offline Point: 25 |
Jeg starter med 350,- pp
|
|
![]() |
|
Dit bud er noteret, jeg lader det køre til søndag, så kan jeg sende afsted mandag eller tirsdag.
Det er uden æsken som er bortkommet, jeg vil gerne se om jeg kan finde kvittering, men garantiperioden er udløbet.
|
|
![]() |
|
Igen andre interesseret i et DVB-C tunerkort med Ci slot?
|
|
![]() |
|
Solgt til Agent Orange
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |