|
S: Tilbehør til Apple. |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
claesen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 177 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-December-2015 kl. 00:28 |
Sælger lidt forskelligt som har hobet sig op, når det går lidt for hurtigt med bestillinger over nettet..
Vægbeslag til ophæng af AppleTV - sort - nye i kasse. 2 stk. haves. Panserglas til iPhone 6+ - nye i kasse. 2 stk. haves. Afhentes i Aalborg - kan også sendes - køber betaler porto. Smid et bud.
Redigeret af claesen - 15-Januar-2016 kl. 12:38 |
|
![]() |
|
diskodaddy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-December-2014 Status: Offline Point: 157 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Link til panzerglass? Vil liggende hvilken model det er inden jeg byder :)
|
|
![]() |
|
claesen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 177 |
Det kan godt være, at det er forkert at markedsføre det som panserglas - må nok hellere ændre det til ''beskyttende glas til iPhone 6+''.
Se billede. https://www.dropbox.com/s/ordelns0zs6bs3s/Billede%2011-12-2015%2000.14.01.jpg?dl=0 |
|
![]() |
|
Afhent begge for 70,-
|
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
50 kr inkl Porto for et vægbeslag til Apple tv. Bare sendt som brev b-post.
|
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
Peden ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-December-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 117 |
"Vægbeslag til ophæng af AppleTV " - Passer de til den ATV4, eller de gamle modeler?
|
|
![]() |
|
Beslagene passer desværre kun til AT3.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Mini Displayport til HDMI 1,8M - ny i indpakning.
Passer det mellem min Macbook Pro og min skærm med hdmi indgang? |
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
Jeg kan gå med til 55 inkl. porto, alternativt bliver det for dyrt ift. at vente lidt længere og bestille en hjem via Ebay.
|
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
Modtaget Kief. Smider dig lige en PM.
|
|
![]() |
|
Kampus: Ja, det burde det helt sikkert. Jeg bruger selv et magen til mellem TV og min Macbook Pro medio 2010.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Jeg overvejer lidt om Thunderbolt er bedre. Det er det det andet stik hedder på Macbook Pro'en, ikke?
Men hvad skal du ha for kablet hvis det er? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |